pátek 28. března 2014

Prodej knih - kdo u mně koupí, neprohloupí!


Prodávám knihy a komiksy. Kdo bude mít o něco zájem, nechť mi napíše na emailovou adresu 2david.holec91@gmail.com



Poštovné bude záležet na tom, kolik a jaké budete chtít knihy. V cenách započítáno není. Při koupi 5 a více knih si budete moct vybrat jeden z dárečků, které jsou na úplně poslední fotce. Upřednostňuji odběr celých sérií či více kusů. 
Všechny knihy i komiksy jsou v super stavu, hezčí než z obchodu.

Komiks 300 - 300,-
PRODÁNO

Hra o trůny grafický román 1, 2 - 200,- (dohromady)
PRODÁNO

World of Warcraft 1 - 200,-
World of Warcraft Ashbringer - 200,-
Při koupi obou kusů cena dohromady - 350,-
PRODÁNO

Živí mrtví 1 - 150,-
Živí mrtví 2 - 150,-
Při koupi obou kusů cena dohromady - 250,-
PRODÁNO

Warcraft: Sluneční studna - 50,-
PRODÁNO

Gantz 1 - 100,-

Cesta králů - 200,-
PRODÁNO

Vyhlídka na věčnost - 200,-
+ povídky zdarma
PRODÁNO

Pekelné město - 150,-
Pán duší - 150,-
Při koupi obou kusů cena dohromady - 250,-
PRODÁNO

Lovcovy čepele - 400,-
(prodám pouze jako sérii, než to rozprodávat po dílech, to si radši nechám, protože je to boží)
PRODÁNO

Magická loď - 200,-

Živí mrtví: Cesta do Woodbury - 150,-
PRODÁNO

Smrťáček aneb cesta za smrtí a zase zpátky - 150,-

Zaklínač 3 - 150,-
(je to sice trojka, ale první díl románu)
PRODÁNO

Zlato Arkony 1 - 200,-
Zlato Arkony 2 - 200,-
Při koupi obou kusů cena dohromady 350,-
(pejsek na obálce, no nekupte to)
PRODÁNO

Ulrikova kladiva - 50,-
(za takovou cenu to musíte mít)

Zabíječ skavenů - 150,-
(dva sympaťáci na obálce zdarma k tomu)

Achilleova píseň - 200,-
PRODÁNO

Potoky krve - 150,-
(MALAZ!!!!!!!)
PRODÁNO

Noc nožů + Návrat rudé gardy (Malazská říše 1, 2) - 350,-
(další MALAZ!!!!)
PRODÁNO

A dárečky pro ty z vás, kteří se u mě rozhodnou pro větší nákup. 


Tak vybírejte (je z čeho) a pište na mail (uvedený hned na začátku).

15 komentářů:

  1. Nějaká inteligentnější literatura by nebyla?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná až se zbavíte strachu psát komentáře jako anonymní uživatel, můžeme se pobavit. Nebudu s tím mít nejmenší problém. :)

      Vymazat
    2. To by mě zajímalo, co přesně považuje dotyčný za inteligentní literaturu, když tu je třeba i Achilleus...

      Vymazat
  2. Achjo, já už jedničku Hru o trůny komiks mám :( Jinak bych to brala všema deseti :( Teď už potřebuju jen dvojku...

    OdpovědětVymazat
  3. damn, co se děje? Někdo Ti dal pistoli k hlavě a k tomuhle Tě donutil? :D
    Jsem úplně švorc, jinak bych i pár kousků pořídila. A to i navzdory faktu, že pár těch lepších už stejně někdo stihl koupit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne, nedonutil. :D Jen je zbytečné mít něco dvakrát.. :D

      Vymazat
  4. Co se deje? Proc zbavovani se Malazu a Cesty kralu? :D I kdyz s Esslemontem je to jasny - oproti Eriksonovi je to uplne bez kvality...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolím si nesouhlasit, Esslemont je skvělý. :-)

      Vymazat
    2. Trochu jsem se prerekl. Neni uplne bez kvality, ale kdyby nebylo Eriksona, tak ho ani nectu... Jeho knihy jsou stylove velmi, velmi slaboucke. Moc se snazi kracet v Eriksonovych slepejich

      Vymazat
    3. No, asi to úplně nechápu. Malaz snad vymysleli oba společně, tak v jakých šlépějích? Nemůžu popřít, že se mi Erikson líbí o maličko víc, ale že by byla "Malazská říše" slaboučká...

      Vymazat
    4. Vytvořili společně, ale ten, kdo nastavil laťku, byl Erikson. Laťkou mám na mysli délku, kapitoly, příběh (v určitém časovém období). Po přečtení Noci nožů, která je naivní, až to do oči bije (viz. Kiska) a 100 stránek z NRG jsem dospěl k názoru, že Esslemont se na jménu spoluzakladatele pouze přiživuje. Dokonce jsem se doslechl, že si ani neověřuje reálie a v jeho románech je spousta chyb, např. sapéři a sabotéři, kde se vyjádřil, že mu to je jedno, hlavně, že to už napsal... Erikson je úplně jiný, nebere knihy jako papír a písmenka, ale jako příběh. Po deseti letech se např. vrátil k přepsání prologu v Měsíčních zahradách.
      V čem je série Malazská říše slaboučká? V postavách plochých jak hoblované prkno... Slohu, který se nevyrovná prvňáčkovi... Erikson filozofuje a přemýšlí nad důvody a věcmi, dává příběhu hloubku.... Esslemont píše jen tak z ruky... Život je příliš krátký, abych četl 500 stránek ničeho, protože těch posledních "100 stránek" je super. U Eriksona je super celá kniha, když to Esslemont neumí, tak holt neumí. Ale to je jen můj názor, který je jeden ze sta :-) Každý má jiný náhled na věc. Pro mě prostě Esslemont není....

      Vymazat
  5. No, koukám, že jdu s křížkem po funuse a wow už není... :D Achjo.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WoW zmizelo hned, ani jsem to nečekal. Hodně toho zmizelo hned. :D

      Vymazat
    2. Se nemůžeš ničemu divit, když máš skvělý recenze. :D

      Vymazat
    3. Akorát mě mrzí, že už netočíš videa, měla jsem je ráda (teda možná jsem slepá, ale nenašla jsem nikde nový). :)

      Vymazat