pátek 30. listopadu 2012

Jak to šlo v listopadu?

Tak jsem se rozhodl tu vypsat tituly, co jsem si zakoupil/dostal v měsíci listopad. Pochybuji, že mi dneska ještě někdo něco dá, takže to snad nebudu muset aktualizovat. :D




Vezmu to nějak.. Popořadě. :))

1. Dědictví Krve - Richard A. Knaak Přečteno Recenze
2. Zmije - Andrzej Sapkowski Přečteno Recenze
3. Ulrikova Kladiva - Dan Abnett, Nik Vincent, James Wallis Nepřečteno
4. Smrtící náklad - Dan Abnett Nepřečteno
5. Kletba von Krumpelsteinů a jiné hrozby - John Moressy Nepřečteno
6. Hunger Games - Suzanne Collins Nepřečteno RC
7. Erebos - U. Poznanski Nepřečteno RC
8. Divergence - Veronica Rothová Přečteno Recenze
9. Tisíc Orků - R. A. Salvatore Přečteno Recenze
10. Osamělý Drow - R. A. Salvatore Přečteno
11. Bájná pečeť - Bernd Perplies Přečteno Recenze
12. Muži, kteří nenávidí ženy - Stieg Larson Přečteno Recenze
13. Dívka, která si hrála s ohněm - Stieg Larson Nepřečteno 
14. Upírské příběhy - A. C. Doyle Přečteno Recenze

Dopisuji recenzi na Osamělý Drow a začínám číst Hunger Games!
Tak to by bylo, příští měsíc bude asi plodnější, protože nás čekají Vánoce, David má svátek a tak dále. :D :))


12 komentářů:

  1. Ty jo, asi bych nemohla mít takto plodné měsíce, neb by se mi za chvíli knížky nikam nevešly :-D V prosinci předpokládám 4 knížky, takže to bude taky takový průměr :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, pěkná hromádka knih :) HG a Divergence ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce, Vánoce, přicházejí... :D pěkná hromádka.. Taky chci tolik knížek.. žel, si můžu takovou hromádku přinést maximálně jenom z knihovny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná kopice. Jsem zvědavý na recenze u knih Dana Abnetta. Viděl jsem v LK, ale protože toho autora neznám tak jsem zatím nekupoval. Ale určitě si chci přečíst sérii Gotrek a Felix od Kinga taky ze světa Warhammeru.

    OdpovědětVymazat
  5. wow :) pekna kopka :) teraz budem mat dufam aj ja taku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná hromada :)A vidím i Divergenci, akorát jsem si rozklikla recenzi :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. wau super! Erebos došlo aj mne 8)

    OdpovědětVymazat
  8. "Smrtící náklad" - to je název jak pro horor :D :))
    Jinak super knížky. A Vánoce- anooooo! Konečně klid od školy =o)
    A David má svátek v prosinci? To jsem ani nevěděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, brzy odpovídám, co? Jojo, David to má přesně 30.12 ! :) :D
      A ten smrtící náklad byl v LK za 39,- no neber to!! :D

      Vymazat
  9. ..Pěkná zbýrka..taky jsem měla podobnou..Někde to mám aji na blogu, kdyby ses chtel kouknout..:) Na Erebos se taky chystám..a re-reading Hunger games.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrknu. Jinak Erebos si nenech ujít, úžasná kniha!!

      Vymazat