úterý 2. července 2013

Death Note

zdroj: fanpop.com
Žánr: Anime
Počet epizod: 37
Délka epizody: cca 23 minut
Moje hodnocení: 5/5








O co vlastně jde?
Do lidského světa se dostane Zápisník smrti. To je sešit, do kterého můžete napsat jméno člověka, vybavit si jeho obličej a on zemře. Dokonce to má pár dalších vychytávek. Lze určit co bude dělat před smrtí, nebo jakým způsobem ukončí svůj život. Může se to zdát jak šikovná věcička, ale opak je pravdou. Ať už je zápisník využíván jakkoliv, vždycky plodí jen další a další zlo. Bohové smrti se nudí a v lidském světě to nadělá velký nepořádek.

Můj názor
Tak tohle anime mě dostalo. Úplně. A to k zaujetí nepotřebuje žádné velké rvačky, neuvěřitelné schopnosti bojových umění, nebo barevnou magii. Souboj geniálních myslí má všechno, co jsem k naprosté spokojenosti potřeboval. Děj se zamotává takovým způsobem, že bylo chvílemi těžké se rychle zorientovat. Jak se ale naladíte na tu správnou vlnu, tak to nebude problém. Počet postav konstantně roste a na konci je jich už celkem velké číslo. I když se může ze začátku zdát, že souboj to bude hlavně mezi Kirou (ten, co používá zápisník) a L (geniální detektiv, co proti němu vede vyšetřování), tak budeme svědky i neobyčejného odhodlání celkem obyčejných lidí. A když už si myslíte, že vás nic nepřekvapí, přijde další zvrat. Uklidní se to až po 37. episodě.

Na závěr
V tomhle anime si podle mne každý najde to svoje. A tak ho doporučuji každému. Já osobně ho považuji za první anime, které jsem viděl (nepočítám Pokémony a Digimony z mládí). Odstartovalo to okamžité vyhledávání dalších anime seriálů a vytvoření nové závislosti. Hned po jeho dokoukání jsem si letěl koupit i mangu. A ta je stejně geniální, jako seriál. Pro mě určitě.

zdroj: http://qtanimes.blogspot.cz

6 komentářů:

  1. Toto anime jsem ještě sice neviděla, ale už se na něj chci podívat strašně dlouho :DD. Vždycky najdu nějaký jiný anime, a na tohle vždycky zapomenu :)

    Super recenze ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s tím že se chci na něco podívat a místo toho najdu jiný... vím, o čem mluvíš! :D A díky :))

      Vymazat
  2. Je to asi půl roku zpátky, co jsem se na Death Note díval :-) Bylo zvláštní fandit Lightovi a zároveň ho odsuzovat za jeho chladnost vůči jeho přátelům a obdivovatelům, zejména Mise, jinak po detektivní stránce naprosto geniální, každý díl mě něčím zaujal. Občas se dostanu k anime a vždycky se mi daný seriál líbil :-) Pěkná recenze, mimochodem, právě první kniha od nakladatelství Crew vychází jako příloha příští Pevnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, měl jsem to nějak podobně. Jeho vize byla fajn, ale takhle to prostě nikdy fungovat nemůže. Jinak přílohu k Pevnosti teda kupovat nebudu, už to mám nějakou chvilku doma. Brzy se chystám koupit 4. díl. :))

      Vymazat
  3. První díl jsem viděla... Ani nevím kdy. Na ostatní ještě ani jaksi nebyl čas, ale když už jsou ty prázdniny, volba je jasná - musím, musím, MUSÍM! A jsem zvědavá na další Tvé recenze, především co řekneš na Madoku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě podívej, ať mi pak můžeš napsat, co na to říkáš! :)) Recenzovat anime určitě budu, snad to stačí takovou formou, jakou to bylo dneska! :) A z Madoky jsem nadšení... je to neskutečné.

      Vymazat