úterý 4. března 2014

Psané slovo #15

Na to, že mám v názvu blogu napsané slovo "live", to tu až tak moc "live" není. Hodlám to aspoň trochu změnit dnešním článkem, který vám sice neřekne vůbec nic, ale aspoň můžete kouknout, co je nového. Mám tu pár fotek, na kterých jsou nejnovější úlovky.


Začal bych asi tím nejdůležitějším a nejzajímavějším. Komiks 300. Naprosto úžasná záležitost. Ať už se bavíme o příběhu, kresbě nebo celkovém zpracování. Prostě nádhera. Zatím to na mě pořád čeká, protože se momentálně zaobírám povinnou četbou do školy. Do konce semestru "pouze" 60 knih. Škoda, že se ve škole nečtou povinně fantasy a komiksy. Ale zase ať nejsem za bručouna, ani to, co máme přečíst, není zase taková hrůza. Někdy napíšu seznam.


Dále tu potom mám komiks Weetema a knihu Warcraft. Na komiks jsem se chodil dívat snad už před rokem do knihy u nás ve městě. Ještě, že jsem si ji nepořídil. Takhle to mám za skvělou cenu a v ještě lepším stavu, než to měli v knihkupectví. Kruh nenávisti je vlastně první moje vlastní kniha ze série Warcraft. Všechno ostatní jsem měl půjčené. Chystám se to pomalu napravovat a dokupovat už přečtené kousky.



Další dva komiksy do sbírky. Lovecraft: Zámek a klíč, který mě hodně překvapil, a přečetl jsem ho jedním dechem. Jako druhá smečka z Bagdádu. Moc hezky nakreslené. A taky hodně brutální. Chvílemi až moc, ale na druhou stranu, když se válčí, nikdy to není veselé. 

Na závěr jen jedna věc. Zažil jsem svoje "poprvé". Poprvé jsem prodal knihy. Šlo o Divergenci, Rezistenci a BZRK. Jako dárek k tomu Hunger Games. No, potřebuji místo na fantasy, a tak nějak vím, že k těmto knihám bych se už nikdy nevracel. 


A když už toho mám tolik nového, mohl bych napsat i nějakou tu recenzi. Ale to se uvidí, záleží na tom, jak se mi bude chtít. A poslední dobou se mi moc nechce. Právě teď musím přečíst Jiráska, pak Nerudu, pak Hálka a pak ještě asi milion dalších spisovatelů, kteří o dracích snad ani neslyšeli. Aspoň to proložím těmi komiksy.



Žádné komentáře:

Okomentovat