úterý 9. ledna 2018

Aktualizace knihovny 2018

Protože se po návratu na starý blog zase snažím o nějaké pravidelné přispívání, nebylo by na škodu ukázat "co mám doma". Je to článek trochu i pro mě, ať si zrekapituluji co tam mám, co ještě chybí k přečtení a jaká série není ukončená. Kromě knih jako takových mám v knihovně i komiksy, sběratelské edice, různé herní předměty a v neposlední řadě samotné hry. Je to už trochu stop stav, přemýšlím jak to rozšířit, ať nemusím tak šetřit s místem. Ale všechno má svůj čas. Navíc jsem poslední dobou moc knih nekupoval, většina je ještě pozůstatek společné knihovny z minulých let, kdy se rozrůstala opravdu hezky. :)


Já nemám rád krabice, ale ty od sběratelských edic bych nevyhodil. Zatím jich moc není, takže se s klidem vlezou na knihovnu, ale tento rok mám v plánu sbírku trochu rozšířit, uvidíme co 2018 přinese. Lara se mi nedávno podařila sehnat za tisícovku, což je krásná cena. Teď usilovně přemýšlím, jestli pořídit agenta z Division. Pořád jsem nic nevymyslel. K Zaklínači parťáky neplánuji, figurka není žádná sláva, i když za ty peníze je to pochopitelné. Jediný přijatelný by byl Eredin.


A teď knihy. Čekání na třetí díl Archivu, geniální Erikson a Esslemont. Až si najdu čas na dočtení Krve a kostí, můžu se pustit do dalšího, který nedávno vyšel. Spodní police je pak plná Drizzta, což je trochu naivní, ale skvělá série. Prachmistři taky hodně překvapili, trilogie je uzavřená a opravdu dobře se čte. Hra o trůny čeká na výměnu za nové vydání a gamebooky od Mikulíka jsou hezkým zpestřením. Nedávno jsem se pustil do Lovecrafta a jeho světa (i díky hře Bloodborne) a jsem spokojený. Cthulhu mě teprve čeká! Zbytek je pak starší fantasy než jsem já. Ale o to kvalitnější.


Tady je Tolkien, Sapkowski a Sanderson. Mimo jiné. Letopisy Vukogvadské družiny jsou v poslední době má oblíbená fantasy série, navíc je česká. Opravdu vřele doporučuji. Syrová, dobrodružná, zábavná. Jsem teď v polovině čtvrtého dílu a neztrácí to na ničem. Valhala je dlouho v pořadníku, ale dostane se na ni. Opravdu krásná kniha. A Noční klub si tu jen tak sedí, aby se neřeklo. Časem se chystám na první dvě povídkové knihy Zaklínače, ať si to trochu připomenu. Román stačil zatím jednou.Spodní police je potom Warhammer, Warcraft, Starcraft, Diablo a Asterion. Všechno srdcovky.


Komiksy jsou samostatné téma, ale v rychlosti. Především jsou zde komiksy od Comics Centra, protože jsou prostě fajn. Chybí Goon, ale pracuje se na něm. Pak ještě nějaké Warcraft komiksy, i když jsou zvláštní, mně se líbí. Co se týče kolosálních knih, ty mi ničí poslední polici. Musím je přestěhovat, mám doma dva psy a kdyby se náhodou nudili, vytáhnout kolosálky a hrát si s nimi bych jim určitě nedoporučil.


Tady je sbírka her, steelbooků a zvláštních edic. Kromě mála jsou to všechno hry, které si nechávám, protože mě bavily. K těm, co jsou opravdu srdcovky se snažím pořídit i steelbook. Ale ne všechno je za rozumnou cenu a cpát přemrštěné částky do plechů se mi moc nechce. Kdo si počká, ten se dočká. Bylo to tak u Lary, bude to i u jiných věcí. Moje sbírka na tom nestojí, je to jen příjemný doplněk.


Police na to co zbylo + místo na Nintendo 3ds, které se schovává v obalu.


Tady je pak manga a sbírka knih od dalších českých autorů. Spodní police pak patří mému dětství.


To byl takový foto souhrn knih, komiksů a her. Poslední fotka patří mému hernímu koutku, který pořád čeká na nějaký pořádný stolek pod televizi. Tak snad budou další měsíce k těmto věcem tak přívětivé, jako byly ty předchozí. 



3 komentáře:

  1. Mně se ty zaklínačské figurky líbí, příteli jsem dávala Geralta a právě Eredina. :-) Ale rozhodně je hezčí Geralt ze sběratelky. :-) Osobně závidím Laru. :-D
    Co se knížek týče tak LOTR a Zaklínač, srdcovka! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím,co ti chválit dřív, jestli WoW, Zaklínače nebo PS hry :D Za mě rozhodně doporučuji i komiksové zaklínače, první "díl" Skleněný dům, měl úžasnou kresbu a hodně dobře vymyšlený příběh, rozhodně stojí za zkoušku.

    OdpovědětVymazat