pondělí 20. května 2013

Přelétavá květnová soutěž: Čtvrtá etapa


Ahoj všichni! Tak co, poslední etapa soutěže nám klepe na dveře. Jak se k tomu postavíte? Vzdáte to před cílem, nebo se pokusíte dohnat důležité body i v závěru? Budu k vám upřímný - tahle etapa bude hodně těžká. Žádné obrázky, těch si u Filipa užíváte více než dost. Já tu pro vás mám něco více vědomostního. Jak dobře se pohybujete v různých fantasy světech? Už zítra se to z části dozvíme. Čeká vás šest otázek, na které bude jen jedna odpověď správná. Držím vám palce, ať to zvládnete.

O co ve čtvrté etapě půjde?
Ráno vám položím nějakou otázku, která se bude týkat nějaké události, nebo věci... prostě čehokoliv, co se v nějaké fantasy knize objevilo. Tentokrát to bude opravdu jen a jen fantasy, takže aspoň tak.

Co dělat, když znám správnou odpověď?
Opět ji zapsat do komentářů společně s přezdívkou a svojí emailovou adresou. Komentáře jsou moderované a já se budu snažit, abyste každý večer zjistili, jak si stojíte a jak zněla správná odpověď.


Úvodní článek k soutěži naleznete ZDE. Tabulku s výsledky (prozatímní) zase najdete TADY.

1 komentář:

  1. Je to sice soutěž, ale já už to tak ani neberu. Spíš je to něco, na co jsem si zvykla každý den zkusit. Vím, že nemám šanci na výhru, protože jsou tu takoví, kteří mají plný počet bodů, ale je jen soutěž. Když už nic, aspoň jsem poznala spoustu nových knih, které bych si v budoucnu chtěla přečíst :)
    Těším se na další etapu a bude škoda, až to skončí...

    OdpovědětVymazat