pondělí 19. srpna 2013

Psané slovo #8

Ahoj všichni.

Mám dneska hrozně velkou potřebu se vypsat. A protože je tohle můj blog, schytáte to vy, čtenáři. Nezlobte se. Včera jsem přijel po čtyřech dnech brigády domů. A dneska byl na další. Mám dvě brigády, abych byl přesný. Na jedné prodávám koláče ve stánku. Na různých akcích, poutích a podobně. Je to celkem fajn a člověk si i vydělá, akorát jsem často mimo domov. A druhá brigáda je na stavbě. Taková otročina, ale člověk se aspoň hýbe a něco dělá. Tohle všechno dělám hlavně proto, abych si pak mohl v klidu žít v Ostravě, až budu chodit do školy. Nechci se titulovat jako chudý student. Chci si koupit to, co se mi bude líbit. A když už jsem u toho.

Objednal jsem si velmi pěkně vypadající sběratelskou edici The Elder Scrolls. Posuďte sami, co na ni říkáte.


Kdyby chtěl někdo vědět, odkud si to objednat (vyjde to až začátkem září), tak to třeba pak hodím do komentářů. Jelikož jsem fanda všeho, kde je propracovaný svět, spousta map a podobně, byla tohle jasná volba. Skyrim zbožňuji a o tom zbytku her nemluvě. Bude to paráda. Pak si chci samozřejmě pořídit ještě kupu dalších knih, ale o tom zase jindy.

Co se týká čtení. Něco už jsem přečetl, ale stíhám si číst jen večer a to musím ještě sbírat síly. Každopádně právě čtená kniha od Sandersona je skvělá a já trávím spoustu času jen sledováním jejího provedení. Ještě když mě stála jen 250,- Jinak ale počítám s tím, že srpen bude hodně slabý. Moc práce, žádný volný čas (to ostatně vidíte i na tom, jak přibývají články na blog). Ale v polovině září se to zase zlepší. Já si jen zvykl nic neslibovat. Takže pak nemám výčitky svědomí, že jsem něco neudělal. 


S nakupováním na bazaru databáze knih jsem si chtěl i trochu poupravit profil. Vůbec mě to ale nebaví tak, jako na goodreads. Na GR trávím více času než na jiných takových portálech. Možná je to tím, že jsem od začátku hlavně tam. Kdyby mě někdo hledal - http://www.goodreads.com/user/show/12532468-david-holec

Jak to máte vy s prázdninovým čtením? Já jak říkám, rozdíl mezi červencem a srpnem bude hodně znatelný. Pak začne škola a já budu při studiu literatury muset asi číst i něco jiného, než fantasy. Tak uvidíme. Zase se ale můžete těšit i na nějaké postřehy odtamtud. 

Tak si užívejte zbytek dne, já si jdu uvařit kafe a číst. Zítra mě čeká "zase práce. Tak já teda jdu." :))

11 komentářů:

  1. Och bože! Neskutečně závidím (já vím, že se to nemá! :)) )
    Vypadá to moc lákavě!
    Prosím, prosím smutně koukám, hoďíš mi ten odkaz? :P ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně! :) Odkaz je tady.. Ale upozorňuji, že už jsem tím odkazem nejednoho člověka nepřímo donutil ke koupi. :D

      http://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=3423

      Vymazat
  2. Já to budu mít zase naopak. Až začne škola, nebudu mít na čtení skoro vůbec čas :(. Proto se snažím během prázdnin přečíst co nejvíc knih, protože vím, že se k nim už pak nedostanu.
    O té Cestě králů taky uvažuju, ale musela bych si ji koupit. Momentálně ale už nemám za co :D, takže musím počkat do září.

    OdpovědětVymazat
  3. Mapy v knihách milujem, no, bohužiaľ, žiadnu takú nemám doma :D
    A čo vlastne študuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu na pedagogiku. Jazyk český a tělocvik. :D :)

      Vymazat
  4. Na tu sběratelskou edici se těším, už přemýšlím kam vylepím ty plakáty. <3 O Cestě králů se pak můžeme pobavit, jsem asi v půlce. :-)
    A s prázdninovým čtením jsem na tom docela dobře. Kupodivu mám momentálně dost času číst i v práci. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Studium literatury? *zbystří* Můžeš se o tom rozepsat? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V září začínám studovat ČJ a TV. Samozřejmě už mám v oku všechny povinně volitelné a nepovinné předměty, týkající se literatury. Hrozně se těším, jsem zvědavý, kdy mě to přejde. :D

      Vymazat
    2. Divím se těm, co opravdu jdou studovat češtinu. Nechápu to, fakt ne.
      Řekl někdo, kdo ji studoval a bude v jejím studiu pokračovat dál. :o)

      Vymazat
    3. Takže si můžu chodit pro rady? O:) :D

      Vymazat
    4. Jasně. A od Fée vyškemrej moje studijní materiály, poslala jsem jí jich dost. :o)

      Vymazat