úterý 5. listopadu 2013

Nový trailer - The Hobbit: The Desolation of Smaug






Tak co na to říkáte? Zbrusu nový trailer k Hobitovi je zde. Já osobně se nemůžu dočkat prosince, až budu sedět v kině a vychutnávat si dalších několik hodin z tohoto příběhu. Nedávno se objevila ještě pěkná porce povedených (až na výjimku) plakátů. Tady je zrovna pár z těch naprosto geniálních.



Co na to říkáte? Chytáte se do kina? Nebo patříte k těm, které první díl zklamal? Každý má právo si o tom myslet svoje, já si ale Hobita užil do sytosti a s klidem jim ty tři lístky zaplatím.

10 komentářů:

  1. Já půjdu určitě taky. Hrozně se na pokračování těším. Tyhle tři plakáty jsou moc pěkné, ale Bilbo na tom svém teda dostal těžce na frak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme úplně stejný názor. I s tím Bilbem, tam je to jak v reklamě na nějakou kosmetiku. :D

      Vymazat
  2. Páni. Ten trailer je naprosto úžasný!
    Jinak do kina se chystám. Už od minulého prosince ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já. O:) :D Trailer se vážně povedl. Na co Jackson sáhne, to se mu daří.

      Vymazat
  3. Dívala jsem se ana film se hrozně těším. :-) Do kina snad teda půjdu, to není jisté. Ale film určitě uvidím. Taky mě láká nějaký z plakátů, možná si přikoupím do sbírky.. jen nevím kam bych ho vylepila. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak není jisté? Musíš. :D Plakáty jsou opravdu hezké, jen mám stejný problém jako ty. Když už si je vylepím doma, uvidím je tak jednou týdně. :( :D

      Vymazat
    2. No to je pořádný problém! Tak můžeš vylepit v Ově, aspoň to tam budeš mít útulnější.. když tam nemáš tu knihovnu. :-D

      Vymazat
  4. Já nemůžu říct, že bych tím byla unesena. Minulá část podle mě neurazila, ale ani nenadchla. Chvílemi to bylo zdlouhavé a zrovna v tomto případě je kniha o hrozně moc lepší, než film.Ale asi taky půjdu, pokud bude s kým. Jinak si to stáhnu později, ale raději bych do kina.
    Ještě uvidím, hrozně se filmovým přepracování knih bojím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, chápu. :) Někomu to tak přijít mohlo. Kniha je lepší, o tom žádná, ale já jsem rád, že je toho více ke koukání. :D

      Vymazat
  5. Sice jsem ze začátku brblala, že to natáhnou na tři filmy, ale už ne. První díl se opravdu povedl a já se letos nemohu dočkat druhého dílu. Středozemě mě asi nikdy neomrzí:) Nejvíce se mi líbí ten první plakát.

    OdpovědětVymazat