čtvrtek 13. prosince 2012

Knižní chvilky #1

Tak jsem se rozhodl zapojit se do tohoto projektu, protože mě baví koukat, jak a kde ostatní čtou. A abych jen neočumoval, tak přikládám i pár fotek z dneška.

Moje království


Silmarillion i s mapou

Kafe a cukroví (Vánoce!!)

A jak to vypadá z okna

A ještě jednou

11 komentářů:

  1. wau aká super knižnica!
    a koľko snehu tam máte! krása 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihovnu jsem si musel vybojovat, ale nakonec jsem ji získal! :) Díky moc, sněhu je tu dost, doufám, že to vydrží přes Vánoce!! :)

      Vymazat
  2. Úžasné fotky! :))
    Sněhu tam máte opravdu hodně. U nás ho není tolik, ale i tak je ho na mě až moc. :D Nemám totiž ráda sníh ve městech - pouze na horách. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlím na vesnici, není to taková hrůza. Cesta je tu jen jedna hlavní, jinak je snížek všude pěkně bílý! :D :) A děkuji :)

      Vymazat
  3. Tak tenhle článek se opravdu povedl! To cukroví..hmmm, hned bych si dala :DD A káva- zase mi děláš chutě!!!
    A taky bych chtěla takové křeslo- pro čtení přímo ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na Tebe myslel, když jsem to kafe s tím cukrovím fotil! :D A na svůj koutek nedám dopustit, nejlepší místo na zemi. :D

      Vymazat
  4. Jůů krásný čtecí koutek! :) A cukroví, mňam dala bych si. Jinak koukám, že máš taky moje zarážky na knihy, moje protože jsou na B jako já, tak jsem si je asi před pěti lety z Ikey přivlastnila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikea jede!! Akorát že jsem ty zarážky používal ve staré knihovně, tady už jsou trochu zbytečné. :D

      Vymazat
  5. Takové křesílko bych si nechal líbit! :)
    Nechám se inspirovat.

    Inu, štastné a veselé!

    OdpovědětVymazat
  6. Je super, že jsi se zapojil!! Díky moc! :-)
    Jinak ta knihovna? Dokonalé místo. A společně s tím křeslem to tvoří, jak říkáš, nejlepší místo na zemi. :) :-D

    OdpovědětVymazat