středa 13. února 2013

Kde nakupuji?

Dnes jsem se rozhodl napsat článek o tom, kde nakupuji všechny věci, které se nějak týkají fantasy tématiky. Hodně lidí se mě v komentářích ptá, odkud že mám všechny ty plakáty, nebo odznaky a jiné předměty. Je to už minimálně půl roku, co jsem objevil obchod, který mým potřebám vyhovuje nejvíce.


Po kliknutí na obrázek vás to přesměruje na fantasyobchod.cz


Musím vás ale varovat - jakmile se na tyto stránky dostanete, budete je jen těžko opouštět a když už, tak s nějakou hezkou objednávkou. Jako já, pokaždé, když se rozhodnu si zde prohlídnout nabízené zboží, kterého je tam opravdu hodně. Ať už hledáte knihy, komiksy, filmové repliky, funkční zboží, nebo nějaké doplňky, vždy budete spokojeni s jejich nabídkou.

Já osobně už koupil knihy, komiksy, plakáty, hrnek, odznáčky, amulet a v blízké době budu zase utrácet. Pro mě je relax už jen si jejich stránky prohlížet, obdivovat zboží a pomalu si rozmýšlet, co si to příště zase koupím. Moje zkušenost je taková, že když někoho na tento obchod upozorním, tráví potom výběrem zboží hodně dlouhou dobu. Ještě aby ne, když tam aktualizují svou nabídku prakticky denně.


Tady je třeba vidět odznáček HG, který byl předmětem mé nedávné soutěže a hrnek Hobbit s Gandalfem, díky kterému teď piju 2l čaje denně. Vzadu na zdi jsou zase trochu vidět 2 z 5 plakátů, které mám taky z fantasy obchodu. Prostě a jednoduše - když se vám někde dobře nakupuje, rádi se tam vrátíte. A tím chci rovnou říct, že jsem s objednávkou neměl nikdy žádný problém. Všechno vždycky dobře dopadlo, ať už jsem to bral přes PPL, nebo osobním odběrem (kde neplatíte žádné poštovné - Ostrava jásá!). Jestli se rozhodnete platit přes účet, máte to poštovné zase o něco levnější. A v dnešní době je placení přes internet úplně obyčejnou záležitostí.

Takže tady to máte, všechny skvělé věci pro nás nadšence fantasy, sci-fi a larpu na jednom místě. Ani nevím, jestli tenhle článek dočtete do konce. Mám obavu, že už dávno projíždíte obchod a já ten odkaz na něj měl dát spíš až na konec článku.

5 komentářů:

  1. Tak a už si ma nakazil :D
    Našla som tu kvantum úžasných vecí....zatiaľ som si objednala Zaklínača komiksy....ale ma štve že poštovné na Slovensko bolo skoro také ako cena oboch komiksov spolu....ale zas bolo nižšie ako na iných stránkach...škoda, že taký obchod nie je aj u nás :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Slovenskem je to horší, to nezávidím. Ale jsem rád, že i přesto si tam něco našla a objednala. :) Je tam spousta krásných věcí, to je bez diskuzí. :D

      Vymazat
  2. Jo jo fantasy obchod je jeden z nejlepších českých eshopů. Mě jednou zapoměli poslat mapu (plakát)ale balík jsem měl dostat až na vánoce takže jsem nezjistil jestli je tam vše. Ale i pot měsíci mi ji zadarmo poslali i když nemuseli. (zákonná lhůta 14 týdnů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, naprosto souhlasím. Objednal jsem si komiks v AJ, ale zjistil jsem, že to není první díl, který jsem chtěl. Všechno ochotně změnili a vyšli mi vstříc. Jak říkáš - i když nemuseli. Prostě nemůžu říct křivého slova, vždycky tam rád nakupuji.

      Vymazat
  3. Ano, Fantasyobchod.cz je hodně dobrá stránka! I když je pravda, že některé věci jsou malinko zbytečně předražené (tím narážím např. na krpce, které tam nabízí za téměř 500 Kč-tím si nejsem teď moc jistý- přitom se dají doma vyrobit a nezaplatíte za to skoro ani 150 Kč).

    OdpovědětVymazat