čtvrtek 14. února 2013

Tak trochu od všeho

Ahoj všichni!
Dneska tu mám takový vše a zároveň nicneříkající příspěvek. Protože nemůžu dělat nic jiného, než si stěžovat na bolest v ústech, vytrhnutý zub, vytahané kořeny, několik stehů a antibiotika, tak jsem trochu pouklízel knihovnu, utřel prach, trochu změnil řazení... sami to určitě znáte. A přitom jsem si tak pohrával s myšlenkou, jak to asi vidí ostatní lidé. Knihovna - pro mě je to taková svatyně, nejdůležitější místo v pokoji, ne-li v celém baráku. Kdykoliv ji nějak přerovnávám, uklízím, tak s citem a jako by na tom závisel život všech na této planetě. Možná jsem divný, ale mám svou knihovnu prostě rád. Jak jste na tom s tímhle vy?

Tady je knihovna před akcí.


Tohle jasem spíš já v akci. 

A je dokonáno.

Ani nevím, jestli tam je vůbec viditelný rozdíl, rozhodně je tam ale méně prachu a zase to vypadá trochu jinak.

A pak k tomu ještě pár fotek z dnešního čtení a trápení.
Společnost mi dělá mražený hrášek v utěrce, který mi příjemně chladí můj 3x větší obličej, než obvykle.

Ale aspoň mě včera na poště čekalo příjemné překvapení v podobě knihy BZRK - výhra od Albatros média, za nějakou tipovačku. A to se hodí! Už teď jsem v půlce, zase je to příjemná změna po všech těch fantasy. Myslím, že to dneska dočtu, takže recenze bude brzy. Pochybuji, že to ale bude video. Už budou bývat v menších intervalech. Nejde o to, že by mne to nebavilo, ale baví mě vyjadřovat se i textově. Navíc můj obličej teď není objekt k vystavení. (ne, že by někdy byl) BZRK má opravdu úžasnou obálku. Tady prostě platí rčení - v jednoduchosti je síla, no řekněte sami.

A já jdu pokračovat ve čtení, tohle byla příjemně nutná přestávka, ale teď už mi nebrání se zase zmenšit v nanobota a jít zkoumat pod záštitou organizace BZRK. Všem přeji hezký zasněžený den.

7 komentářů:

  1. Divím se, že jsi schopný života, číst, psát, já se obávám, že budu zítra jen spát a spát :D Jinak závidím Ti Tvůj pokoj i tu knihovnu, já chci taky! A knihovnička je pěkně srovnáva předtím i potom, já to budu muset taky porovnat, ale ono při tom nedostatku místa a roztroušenosti není ani jak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. :) A viděl jsem, máš knížek, že je ani nemáš kam dávat, co? :D Ale třeba se poštěstí a nějaký způsob najdeš. :D :)

      Vymazat
    2. Právě nové knihy musím dávat kam to zrovna přijde chudinky :D No já doufám, že se v dohledné době (tak do půl roku) budu stěhovat konečně do vlastního, tak tam se snad nějaké místo najde, tedy spíš prostě se s ním musí dopředu počítat :D

      Vymazat
  2. Máš moc hezkou knihovnu. Tak pěkně srovnané knihy jsem u kluka ještě neviděla. Dokonce ani můj táta, který je jinak hodně pořádný, má v knihách totální chaos.
    Mě teď taky čeká reorganizace knihovny. Za poslední měsíce mi přibylo tolik knih, že mi táta musel vyrobit novou polici na celou délku postele. A teď se bavím tím, že si knihy balím do ozdobného papíru, aby na poličce působily sladěně. Tolik o tom, kdo je divný. :) Tvou lásku ke knihám i své knihovně naprosto chápu, mám to taky tak. Jednou bych chtěla mít v domě celou místnost odshora dolů plnou knih. A tam se vždycky zašít a číst. To by byla paráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak na tohle já pořádný jsem. Co se týče oblečení a vlastně všechno jiné, to už je horší, ale pšt. :D
      A jsem moc rád, že nejsem jediný zvláštní. S těmi obaly je to náhodou skvělý nápad, kdybych na to měl trpělivost. Místnost s knihami odshora dolů, tak je sen. Zatím si to vynahrazuji aspoň velkou knihovnou a zašiji se do křesla vedle. :))

      Vymazat
  3. Ahoj, dost mě pobavil ten hrášek, protože přesně stejně to teď vypadá u mĕ doma (jediný rozdíl je, že já mám čínskou směs). :D Jinak hezká knihovna. Tvoje stránka je super, hlavně se mi líbí, že se tu člověk zasmĕje. Palec nahoru. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to přeji ať můžeš tu směs co nejdříve odložit. :D :) A díky moc, jsem rád, že se Ti tu líbí :))

      Vymazat