neděle 10. února 2013

Výsledky ankety a soutěže

Ahoj všichni!
Je to tady, po týdnu jsem ukončil soutěž, která nesla název "Hladová hobití" a byla úplně první na tomto blogu (a rozhodně ne poslední). Chtěl jsem po vás, abyste mi napsali odpovědi na nějaké specifické otázky. Nebylo to jen tak ze srandy, ale proto, že jsem z výsledků pak chtěl vyvodit nějaký závěr. A to taky teď udělám.

HUNGER GAMES



Tady můžete vidět výsledky, kdo a jak si vedl. Někteří (nebudu psát, že skoro všichni), jste mi napsali více jmen. Já chtěl jedno a abychom předešli nějakým diskuzím - bral jsem to, co jste napsali jako první. Co na to říkáte? Této ankety se zúčastnilo 54 lidí a to je i počet soutěžících o odznáček. Uvidíme, kdo bude mít štěstí.

Výherce:
Losoval jsem to přes random.org, podle čísla mailu v poště. Nemám potřebu nikoho zvýhodňovat, takže měli všichni úplně stejné šance výhru. Abych vás potěšil všechny, musel bych mít těch odznáčků 54.
Výherní číslo: 50
Výherce: Eloran Arroway
Blog: http://simplesiya.blogspot.cz/

Gratuluji k odznáčku - poslal jsem email, na odpověď s adresou, kam to mám zaslat, je 48 hodin.

THE HOBBIT


Zde byla účast o poznání slabší, ale aspoň mají soutěžící větší šanci na výhru. Zúčastnilo se 11 lidí, takže oproti HG opravdu méně. To ale vůbec nevadí, protože i v takovém počtu se dá soutěžit! A jak to dopadlo?

Výherce:
Zase bylo losováno přes random.org, jako u Hunger Games.
Výherní číslo: 1
Výherce: Jiřina Votřelová

Gratuluji k plakátu - poslal jsem email, na odpověď s adresou, kam to mám zaslat, je 48 hodin.

SLOVO NA ZÁVĚR
Jste nejlepší! Opravdu, děkuji všem za účast. A hlavně za vzkazy, co jste připojovali ke svým emailům. Všechno jsem si poctivě a s radostí přečetl. Určitě mě tohle všechno motivovalo k tomu, udělat co nejdříve další soutěž. Jen vymyslím něco zajímavého, ať se u toho nenudíme. Tahle anketa mi udělala radost, bylo fajn se dozvědět, jak to vlastně všichni vidí a kdo je jejich oblíbenec, nebo i jiné informace. A hodně z vás chtělo vědět, kde jsem ten odznáček sehnal. Všechny tyto věci nakupuji zde - http://www.fantasyobchod.cz/ A můžu s jistotou říct, že je to můj nejoblíbenější e-shop. Mám už odtud tolik věcí, že bych to ani nespočítal. A takových, které jinde neseženete. Takže ještě jednou všem děkuji a přeji krásně prožitou neděli!
David

5 komentářů: