sobota 2. února 2013

Hladová hobití soutěž!

Ahoj všichni!
Tak jak jsem slíbil - dneska je sobota a já dnešním dnem zahajuji soutěž. Nebudu to nějak protahovat, začneme tím nejzajímavějším. O co se soutěží?

Cena č. 1 - Odznáček Hunger Games
Cena č. 2 - Plakát Hobit

Není toho moc, ale pro změnu to nejsou knížky, tak doufám, že budete spokojení. Pravidla soutěže jsou jednoduchá.

1. Soutěže je pro ČR i SR.
2. Soutěžící musí být starší 13-ti let.
3. Soutěž trvá od 2. 2. 2013 - 9. 2. 2013
4. Každý se může zúčastnit soutěže pouze o jednu cenu podle jeho uvážení. Takže buď budete soutěžit o odznáček, nebo o plakát.
5. Výherce bude vylosován 10. 2. 2013 a má 48 hodin na to, aby odpověděl na email, jinak jde výhra k dalšímu vylosovanému.

Možná jsem na něco zapomněl, tohle dělám poprvé. Co se týče samotného soutěžení, tady jsou informace.

Soutěž o HG odznáček
1. Do emailu napíše předmět Hunger Games, nebo jakýkoliv tvar tady toho. Emaily bez předmětu nebudu otvírat.
2. Napíše tam své celé jméno + knižní blog (pokud má) - spíš pro mě, abych se mrkl, není to podmínka.
3. Napíše jméno své nejoblíbenější postavy z HG a nejlepší díl.
4. Čtvrtý bod je nepovinný, ale klidně tam můžete napsat nějaký vzkaz i mně. :))

Vzor:
Předmět: Hunger Games
1. David Holec - http://livefantasylife.blogspot.cz/
2. Haymitch
3 - Síla vzdoru
4 - Ahoj, máš hezkou košili. :D

Soutěž o plakát Hobbit
1. Do emailu napíše předmět Hobbit, nebo jakýkoliv tvar tady toho. Emaily bez předmětu nebudu otvírat.

2. Napíše tam své celé jméno + knižní blog (pokud má) - spíš pro mě, abych se mrkl, není to podmínka.
3. Napíše jméno své nejoblíbenější postavy z Hobbita (knihy, nebo filmu) + další knihy co od Tolkiena četl (když žádné nebudou, nevadí to)
4. Čtvrtý bod je nepovinný, ale klidně tam můžete napsat nějaký vzkaz i mně. :))


Vzor:
Předmět: Hobbit
1. David Holec - http://livefantasylife.blogspot.cz/
2. Medděd
3. Trilogie Pán Prstenů, Silmarillion
4. Ahoj, vypadáš jak glum. :D

A teď by se ještě hodilo znát e-mail, na který máte psát, co?
2david.holec91@gmail.com

Takže mi prosím hezky odpovídejte na otázky, je to pro mě důležité, využiji to. Doufám. že jste s výhrami spokojení a pokud se soutěž bude líbit, brzy uspořádám něco dalšího. Ohledně toho se můžete samozřejmě vyjádřit v komentářích. Mějte se hezky!

PS. odznáček v ruce i plakát (tady visí na zdi - pro vás mám nový, krásně zabalený) a hrníčkem se jen chlubím, ten je můj. :D :) (ale nikde není psáno, že se něco podobného nemůže objevit třeba v další soutěži)


12 komentářů:

  1. Pfff, takže tohle není soutěž pro mě :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro Tebe asi udělám nějakou speciální s japonskou tématikou. :D

      Vymazat
    2. Stačilo by na nějakou knížku, kterou jsem četla... :D :D

      Vymazat
  2. Jééé, super! ^^
    Ale musím si hodit korunou jestli to, nebo tohle... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž, už jsem odeslala e-mail, snad ti v pořádku dorazí :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Super soutěž... hrníček bych brala v té příští. :P :D

    OdpovědětVymazat
  5. E-mail poslán..:)) Moc díky, za soutěž.. =))

    OdpovědětVymazat
  6. Hrníček je vážně luxusní :-D
    a soutěží není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mejl poslán. Vynikající soutěž :D Jen doufám, že ti odpověď přišla, protože mi nějak poslední dobou blbne mejl a i zprávy, který se prý v pořádku odešlou nedorazí tam kam mají :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nebo přijdou jako SPAM což mi moc nejde do hlavy :D Tak snad to bude v pořádku. Bylo by blbí, kdyby ne...

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně pěkné ceny! :) Jen ještě pouvažuji, jestli se zúčastním - přesně stejný plakát už doma máme a přijde mi, že i ten samý odznáček jsem dostala k Vánocům. :D Nebo aspoň hodně podobný. :) Takže asi nechám šanci na výhru druhým (i když je hezké, že výherce budeš losovat v den mých narozenin, to by byla pěkná náhoda, kdybych vyhrála :D). :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fakt skvělá soutěž! :)
    PS: Kdybych náhodou vyhrála, tak měj prosím strpení s mojí odpovědí, protože jedu se školou teď na lyžák a vracím se až 16.2., takže bych ti nemohla odpovědět :)

    OdpovědětVymazat